dijous, 26 de març del 2009

Ja ha passat un mes!!


Impressionant tu! He escrit, excepte en unes poques ocasions per descans obligat (nits anteriors de « xerinola », que inclou caps de setmana) gairebé cada dia! M’ho arribeu a dir abans de començar-lo i m’hagués rigut de vosaltres, m’ha agradat més del que em pensava, tot i saber que els seguidors són escassos :). De fet, està clar que ho faig més per mi que per ningú altre, perquè com porto dient des de fa uns dies (bastants), allò més important a la meva vida sóc jo.
Al principi vaig tenir uns petits moments de fluixesa, on no sabia ben bé què posar-hi, però mira, han anat passant els dies i cada cop tinc noves idees, algunes recurrents que intento evitar i de vegades se m’acumulen i tot! I em dic: va no tiu, deixa-ho per demà. Que no vol dir que l’endemà ho posi, per 2 motius (o més), se m’ha oblidat o he trobat altes cabòries (situacions, parides) que m’han cridat més l’atenció. En algun moment vaig escriure també alguna ratlla, a nivell memorístic de l’estil, escriu sobre X i Y, en un full, però resulta que el full... així que the answer is blowing in the wind.
Serà que aquesta constància és fruit de la quantitat de temps a destinar en busca de feina? Tots sabem que a primera hora del matí, no hi ha res nou a la web! Serà per això? Perquè la majoria d’entrades estan inscrites entre 8 i 10 del matí. Alguna molt esporàdica és de la tarda o més tard. Serà això. Potser un dia faré una dissertació socio-nolaboral: amb què omplen el temps els cercadors de feina? (per exemple).
Bé, a veure si quan en trobo això continua així, a aquest ritme de viento en popa. D’idees, encara me’n queden, ho sento :)

1 comentari:

Anònim ha dit...

vais rollsco que tens tio!