dimecres, 8 d’abril del 2009

Carta de presentació

Benvolguts,

Em dirigeixo a vosaltres per l’anunci d’una vacant per a _____ Responsable de producció___(per exemple) que m’interessa i que crec respondre al perfil sol•licitat.

Fa poc que he arribat d’un llarg viatge per l’Amèrica del sud, i m’he trobat amb una societat espantada. Venint d’on vinc i veient el que veig, milions d’oportunitats, no tinc por, estic convençut que sortirem endavant.
Jo sóc dels que opina justament que en èpoques poc fructíferes és quan millorar els processos productius i aprofitar els materials es fa més necessari. I per tant és quan més es requereix d’enginy i d’esperit de superació, dues qualitats que tinc amb certesa.
He tornat amb energies renovades, ple d’inquietuds, volent nous reptes i amb moltes ganes de treballar i d’aprendre.
A més, tinc a les espatlles tres anys d’experiència en l’exigent món de l’automoció que estic segur seran ben útils.

Espero doncs, junt amb el currículum, haver-vos causat una grata imatge i que em considereu una vàlida candidatura.

Rebeu una cordial salutació,

Lluc Canals Casals


PD: No poso en com m'estic cagant en el món. No poso que vivim en una bombolla fina fina. No poso tantes coses que hauria de posar i que després, quan m'entrevisten (les poques vegades que això succeeix), se'm veu el llautó. Estic convençut que poden veure amb una claredat total que en el fons, no vull participar en aquesta societat. I mira que ara, just ahir i avui, he format part d'un anunci de mediamarkt, o sigui, que insto a la societat de consum! M'aclareixo jo amb mi mateix? No us penséssiu que no tenia contradiccions mentre estava fent-lo, però també haig de dir, que m'ho passava bé. Serà burro, com sempre els d'aquesta cadena, però divertit.