dimarts, 10 de novembre del 2009

Objecció Fiscal

Avui tornaré al traumatòleg, espero que em digui altres mètodes d’actuació. Fa massa que estic tancat a casa, pres lliure. I avui, justament, m’he fixat en un pamflet que vaig agafar durant la darrera Mercè, primer dia, justament, del meu enclaustrament. Era aquest:


Em va cridar l’atenció i justament estant, com estic, tan en contra de l’exèrcit i ara m’he mirat que deu ni do la força que pot tenir. Així que avui m’he disposat a mirar per la xarxa què s’ha fet i què es pot seguir fent. M’he trobat que esquerra republicana ja va presentar una proposta de llei el 2006, només els verds van estar-hi d'acord, aquí n’adjunto el video:

http://www.solidaries.org/ofiscal/video.htm

És cert que pot ser un pal mirar-lo, és llarg, és el parlament (acció al cinema) però ostres si val la pena. Es poden veure les dues espanyes. Des dels fervorosos lluitadors perquè tiri endavant, passant pels que diuen que hi estan d'acord però que com que sembla difícil dur-la endavant, o que no està del tot ben redactada voten en contra. Però fins i tot s’intenta justificant l’exèrcit per les “missions de pau”, per les seves actuacions amb grans catàstrofes naturals (prestige, incendis) i els defineix com un exèrcit no bel•ligerant sinó pacifista i que ajuda a democratitzar països i la consolida. En fi, no entenc que aquesta gent pugui ni tan sols arribar-se a creure les seves raons. Que l’exèrcit va muntar una tenda de campanya pels immigrant il•legals? Que tendre... I, dic jo, no podria haver-hi un col•lectiu que fes les funcions humanitàries, d’apagar incendis, de netejar, etc. que no sabés usar armes? No veig el perquè les han de saber fer servir si justament se’l justifica per aquestes qüestions.

M’hi apunto, la propera declaració de la renta intentaré fer-la amb aquesta objecció, doncs hi ha un blanc legal que t’ho permet si redirigeixes aquests diners, no per a tu, sinó per a altres organitzacions, per exemple, ONGs.

Algú m’hi acompanya? No estem sols.