dilluns, 6 de juliol del 2009

Jo també em quexio, normal

Bona tarda,

Avui al matí, vora les 7i10 he anat a buscar una bicicleta a l’estació de plaça rovira.
Primer m'ha donat la 18 (que tenia, i encara té aquesta tarda) la roda punxada.
L'he tornada.
Posteriorment m'ha donat la 19. Aquesta vegada però, no me l’ha deixada treure, estava marcant verd i vermell.
Quan he tornat a demanar bicicleta m'ha dit que ja en tenia una i que no podia agafar-ne una altra.
He trucat al telèfon d’incidències i m'he hagut d’esperar 10 minuts, temps que he invertit per caminar (córrer, de fet) fins al metro de Joanic, feia tard a la feina. Curiós és que quan més m’afanyo sigui sempre quan més tard faig.
Un cop dins la comunicació sense fils del telèfon mòbil, evidentment, s'ha tallat per manca de cobertura.
Al migdia he tornat a trucar i m'han dit que, efectivament això era així i que hauria d’abonar certa quantitat, que ara ja sé. 7,5€ o fer un mail o declarar incidència.
Això estic fent.
Comprovareu que cada matí n'agafo una i en menys de 10 minuts em planto a sagrada família per anar a treballar, quin remei. Bé, cada matí no, quan no trobo bici haig de córrer de nou.
A més, la dona que, molt atentament m’ha atès al migdia, m’ha comentat que ha estat la pròpia furgoneta “Bicing” qui ha re-activat la bici cap a les 10. Per tant, el propi bicing m’està, ja d’inici, donat una coartada fefaent.
Entenc que s'hagin de prendre mesures contra els freqüents furts i gamberrades, però comprendreu que no pagaré una multa quan qui no ha actuat correctament, no he estat jo, sinó el propi servei (o sistema).


Resto a l’espera d’una més que satisfactòria resposta.

Molt atentament,

Lluc Canals Casals