dissabte, 2 de gener del 2010

Propòsits

Aquest 2010 que tot just comença i en el qual, si tot va segons la planificació (la meva), arribaré a la trentena, haig d’intentar eliminar les següents dues paraules de la meva vida:

Osteonecrosis: Aquell esquinç s’ha complicat absurdament. Per intentar curar la paraula estic obligat (de grat) a ingerir calci a dojo i a les pocions que prenc hi diu: Medicamento especialmente indicado para ancianos: Per intentar curar la paraula anterior estic obligat (de grat) a ingerir calci a dojo. També comenta una altra frase fantàstica: Si se olvidó de tomar el medicamento tómelo cuando se acuerde.

Epicondinitis
: Una absurda caiguda d’un pastís gegant el primer dia de treball, després de més d’un any fent el dropo, ha propiciat l’aparició d’aquesta dolència. La cura amb infiltracions provocà la poc freqüent reacció adversa de pèrdua de la pigmentació i eliminació del greix a la zona. Fantàstic. Ja fa 8 mesos...

Si ho aconsegueixo, i no n’apareixen de noves amb aquestes connotacions em sentiré satisfet.

1 comentari:

sukkus ha dit...

Ànims Fragilman!!!! D'alguna cosa ha de servir la medicina, no?