dimecres, 2 de desembre del 2009

La diadema

Avui he vist la diadema més impressionant del món!

Estava pensant ves a saber tu quina de les tres-centes cinquanta absurditats diàries quan per inèrcia quasi surto a l’estació de Verdaguer, anterior a Joanic, destí real. Així que amb mig peu a l’andana m’adono de l’error i frenant en sec començo el camí invers, caminant d’esquena. Sort que era gairebé l’últim, que si no hagués creat una mena de col•lapse / embús important. Tot i així, darrere meu una noia m’havia pres la posició i sense adonar-me’n per poc que no l’aixafo. Com per un sisè sentit (aquell que percebs quan uns ulls et miren malament) m’he girat i immediatament m’he desfet en disculpes.
De cara llarga i els ulls penjats duia els cabells enrere, que semblaven sostinguts per una trena que li creuava una mica més enllà del front. Aleshores m’ha avançat com marcant que igualment ella sortiria primera. Quan l’he tinguda d’esquena he observat que de fet, els cabells els tenia lligats amb una cua totalment normal. I la trena? Doncs la trena tenia els dos caps units amb una goma de plàstic flexible, de tal manera que podia eixamplar-la a voluntat. M’ha semblat excel•lent i m’ha fet pensar en la tres-cents cinquanta-unena absurditat del dia:

La princesa Leia de la “Guerra de les Galàxies” devia dur un artefacte similar amb aquelles ensiamades laterals!